יום שני, 4 ביוני 2012

קשיי הקליטה בארץ, חגיגות יובל

בנוסף לקשיי ההחלמה של אמא, הג'ט לג, וטענות על המתנות (של נתנאל), היה עלינו להתמודד עם משימות בארץ כמו  טיול עם הגיאולוגים, (בלי אמא) סדרת קניות השלמה (איה מילאה את המקרר שלנו בגבינה נורמלית וירקות), יום הולדת עגול של נעמי (שני). עוד אחרי כל זה היה עלינו להתמודד  עם היובל - יום החתונה החמישים שלנו. כידוע התחלנו את הפסטיבל  בארוחה מקדימה בבוסטון (ר' פוסט אורית), אבל כעת הייתי צריך ראשית כל להביא פרחים, כמסורת.
אחרי שעמדתי גם במשימה זאת, יצאנו לסעוד שנינו בלבד, במסעדת פרונטו, במקום הסעודה המסורתית שלנו. זכינו שם להתפעלותם (?) של מלצרים צעירים מאתנו, שהספיקו להתחתן כבר שלוש פעמים בזמן קצר הרבה מחמישים שנה.חיכה לנו מבצע שלם שארגנו מיכל ואיה, ארוחה משפחתית במסעדה בבאר שבע. לפני הנסיעה עוד הגיע הביתה זר גדול של חמישים ורדים אדומים, ואמא לא ידעה ממי באו לה 50 הורדים (ומה הקשר) בכל אופן הם עמדו במבחן ולא נבלו למחרת.

הגענו לבאר שבע למסעדת יקוטה המרוקאית.
אכלנו כולנו בהנאה מכמה סירי טאג'ין, כאשר החגיגה נוגעת גם למיכל ועופר החוגגים עשרים ושתים שנים ואיה ואיתי החוגגים שמונה עשרה שנים לחתונתם בסך הכל חגגו בארוחה תשעים שנות נשואים.
אבל לנו הכינו מצעד לפידים מיוחד:

אחר כך הגיע חג השבועות. רועי המארגן ביקש שסבתא תכין לו כדורי גבינה, סוכם על ביצוע. אבל לטענתו סבתא חני מכינה בשבועות כרגיל בלינצ'ס שהוא אוהב, והוא עלול להפסיד אותם כשחני באה אלינו לארוחה, כדאי לכן שסבתא חנה תבקש מסבתא חני שתביא לארוחה בלינצ'ס, גם זה בוצע. אבל בסופו של דבר שי אירגן נסיעה בערב החג לירושלים לאירוע תרבותי שם, עם רועי ואילת. אל דאגה, רועי הצליח לקבל את המנות המבוקשות  בtake away.
תוכלו לראות כאן חלק מהסועדים שלקקו את האצבעות בארוחה:
איה כפי שרואים פה עסוקה לא באוכל, ראו במה:


בהתקנות בטלפון החדש של אמא, שאורית ניצלה מהן. עוד לאחר מספר ימי עבודה נוספים של איה בעזרת נכדים (עינת ודנה), הטלפון בידי אמא פועל בדרך כלל.

2 תגובות:

  1. איזה פסטיבל!

    מאוד רציתי לסדר לאמא את הטלפון, אבל מה אני אעשה שאיה פישלה בהזמנה...

    השבמחק