יום שלישי, 23 ביולי 2013

מכתב לוילי

לכבוד הוד מלכותו הדוכס מקמבריג' הנכבד,
הוד מלכותך!
כמו כל העולם, שמחתי לשמוע על הולדת הנסיך בנך. גם אני עברתי לא מזמן חוויה דומה לשלך, בהולדת הנסיך החדש שלי, נכדי בן.
כמו אצלך המתח עד ללידה נמשך תקופה ארוכה, במשך התקופה שחיכינו ללידה, היו דיונים בלתי פוסקים עם הרופאים ובני המשפחה הקרובים על מה ואיך צריך לעשות לקראת הלידה. אני מניח כי גם במשפחתכם היו תופעות כאלה, אם כי גם אתם כמונו לא פרסמתם בפומבי דברים אלה. בסופו של דבר הייתה הלידה מוצלחת אצלנו ואצלכם והנסיכים שלנו נולדו למז"ט לשמחת כל המצפים, במשקל נאה. משקל זה הביא את הנסיך שלנו אל אחוזון 90 בגובה, ואני מניח שגם שלכם לא יפגר. במקרה שלכם זה חשוב שיזכה בקומה גבוהה, שתבליט אותו בין ההמונים סביבו.
אני בטוח שהוא מיהר להוולד לפני שהוד מלכותה סבתא רבתא שלו יצאה לחופשה. גם במקרה שלנו הוא מיהר להוולד בתאריך שלפני צאתנו מארה"ב, ושאיפשר את השתתפותנו בטכס ברית המילה שלו.
עצה ידידותית חשובה מהנסיון במשפחתנו, ארגן את ארוחות הלילה כך שארוחת הבוקר שלו תהיה בשעה נורמלית ולא בשעה משוגעת כמו שש למשל.
אני מרגיש כל כך קרוב אליך אחרי פרשת הלידה והלחצים סביבה, ולאות ידידות ואחווה אני רוצה לקרוא לך פשוט וילי,
אנא מסור את איחולי לקית , לסבא צ'רלס, לסבתא רבתא אליזבט ולכל הדודים ושאר הקרובים שירדו בדרגה בתור למלוכה.
שלך
סבא של בן (וכל השאר)

3 תגובות:

  1. מילים כדורבנות.
    אין ספק כסבא של 11 נכדים בהחלט יש לך מה לתרום למשפחה הצעירה הזו, שזה לה הילד הראשון/ הנכד הראשון/ הנין הראשון.
    צעירים...
    נראה את סבא צ'ארלס מתפקד אחרי 11 נכדים...

    השבמחק
  2. כל הכבוד! צחקתי מאד!
    אולי כדאי שתזהיר אותו לגבי יו גאבה גאבה?

    השבמחק
  3. מצחיק מאוד!

    שכחת לציין עוד דבר משותף ביניכם - שניכם לא ידעתם מה הולך לצאת (בן או בת) עד הלידה (למרות שאתה ידעת, לפי האבחון של החינג'רי)

    השבמחק