יום ראשון, 12 בפברואר 2012

יומולדת בשכונה

הפעם הייתה היומולדת בתאריך קרוב לזה האמיתי. ליומולדת קיבלתי ברכות (בזמן) מקולנוע לב (עם מתנה קלטת), מבן דודי יוסי, מאבנר, מאתר טוב (עם הנחות של 2 ש"ח על קופונים שלהם) ומNETLOG (מה זה בעצם? עם שבועים שימוש חנם).
אתמול בשבת עשינו טיול משפחתי בשכונה, במחוזות ילדותי, בצירוף שני חברים: אבנר, איתו בליתי שנים רבות, החל מבית החולים בו נולדנו שנינו באותו שבוע, בגן יפה, בבית הספר בורוכוב ובנוער העובד. ונעמ'לה איתה נפגשתי בהתחלה בביקורי ההורים שעבדו יחד בביה"ס, ואחר כך בתיכון, בגרעין, בנחל, באוניברסיטה ובנווה עוז.

עברנו במקום שעמד (ונהרס) הבית בו גדלתי, נכנסנו לחצר בית הספר בו למדתי ובו לימדו הורי.  הבנין הישן בתמונה משמש כיום כמתנ"ס, ומסביבו בניינים חדשים של כיתות בית הספר היום. בחלונות הבנין מימין, המוסתרים חלקם ע"י הגדר, הייתה הכתה של אמא שלי, ובחלונות בתחתית הבניין משמאל, כמעט בקרקע שבקושי רואים,  היה חדר המלאכה בו לימד אבא שלי.


המשכנו לקו הנוער העובד שהיה סגור. סיפרתי ספורים מילדותי כשאבנר ונעמי מוסיפים סיפורים נוספים.
משם ירדנו ברחוב ברוכוב, עברנו ליד הגן שלי בדרך ל"עיגול" שם עצרנו להפסקת קפה ומשם נסענו לת"א לביתנו.


הגדר משמאל ברחוב, מקיפה את המכתש שנקרא "אמפי" בזמננו, שכעת בונים בו שני מגדלי מגורים ענקים ופארק.

בביתנו נערכהארוחת צהרים שאמא הכינה כדרכה בשפע ובטעם ונשאר הרבה אורז כי שי לא בא.
קיבלתי מתנה פותחן יין משהו אוטומטי שמסוגל לעמוד בפתיחת אלף בקבוקים, ויוכל לשמש אותנו בחתונות הנכדים.
והיו כמובן הרבה ברכות, ששמעת מהן, ובינהן הברכה של נתנאל שכתב בעצמו:


איה צילמה והקליטה את האירוע בוידאו. היא שלחה אותי קודם לקנות קסטה חדשה לאירוע. אבל היא הקליטה המון והקסטה לא הספיקה, כך שהשאר מוקלט רק מונו. אבל עדיין לא נמצאה התוכנה להוריד זאת למחשב, נקווה שתימצא עד שמיכל תיסע.
לאחר שאיה התקינה את הגירסה החדשה של בלוגר אין לי כל בעיה לכתוב בו. הגירסה הקודמת הייתה לי (ולא רק לי) בעיתית.

3 תגובות:

  1. נראה שעשיתם כיף. אורית אמרה לי שהמכתש היה בנוי על ערמה של זבל. האם נכון הדבר?

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון. את חלקו המערבי של מגרש המכתש מילאו במשך מספר שבועות באשפה של תל אביב. משאיות זבל עם אשפה באו ושפכו אותה בתוך ערוץ הוואדי ואחרי שהתמלא הוואדי דחסו וכיסו בחול. אחרי איזה זמן הייתה שקיעה במגרש והיה צריך לתקן.

      מחק
  2. לא אכפת לי הקשיים הטכניים, העיקר שבסוף תמצאו דרך שאני אראה את הקלטת!

    לְמה שלחנו אותה לטכניון.

    השבמחק